سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا میکرونیدلینگ برای ریزش مو مفید است؟

?

  

آنچه در این مقاله می خوانیم

فاکتورها و عوامل زیادی در رشد موها تاثیر دارند و با از بین رفتن این عوامل رشد موها یا کند می گردد یا دچار ریزش می شود بنابراین روشهای درمانی ریزش مو به دنبال تقویت این فاکتورهای رشد می باشند تا سرعت رشد مو افزایش و روند ریزش آنها متوقف گردد، یکی از روشهای درمان ریزش مو میکرونیدلینگ می باشد که باید دید آیا میکرونیدلینگ برای ریزش مو مفید است.

میکرونیدلینگ ریزش مو

روش میکرونیدلینگ با استفاده از سوزن های دستگاه در پوست سر یا نواحی که دچار ریزش شده است زخم های کنترل شده  ایجاد می نماید و این روش باعث تحریک ریشه مو و کلاژن سازی در ریشه مو می شود و از طریق فاکتورهای موثر در رشد مو تولید می گردند و رشد مجدد مو آغاز می گردد.

میکرونیدلینگ برای ریزش مو?

عملکرد میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی کاملا جدید در درمان ریزش مو می باشد که با وسیله غلتک مانندی و با استفاده از سوزن های دیز در پوست و قسمت های خالی سر  زخم ایجاد کرده و آلوپسی را درمان می نماید ، این روش فولیکول های مو را تحریک می نماید تا رشد مو را سرعت ببخشند البته استفاده از این روش برای کسب نتیجه باید در چند مرحله انجام گیرد.

 موثر بودن میکرونیدلینگ در عدم ریزش مو

آزمایشات انجام شده در برخی افراد که دچار ریزش مو شده اند و استفاده از روش میکرونیدلینگ تغییرات چشمگیری در پایه موی آنها و رشد مو مجدد آنها داشته است البته استفاده از این روش در کنار تزریقات موضعی مانند ماینوکسیدیل روند درمان را سرعت خواهد بخشید.

یکی از کم عارضه ترین روشهای محرک کلاژن در پوست میکرونیدلینگ می باشد که پوست را تحریک می نماید تا به طور طبیعی کلاژن و الاستین تولید کند و به قسمت های آسیب پوست بفرستد و در نتیجه تکثیر این کلاژن ها و الاستین ها ضخامت مو افزایش می یابد و رشد نو سرعت می گیرد.

ریزش موی ناگهانی در مردان?

میکرونیدلینگ ریزش مو با استفاده از دستگاه درمارولر نیاز به صرف هزینه و وقت زیادی ندارد و هر چه تعداد جلسات استفاده از این روش بیشتر باشد تاثیر بیشتری در افزایش فاکتورهای رشد مو خواهد داشت و نتیجه رشد مو و کاهش ریزش آن خواهد بود، به کار گیری این روش سایز فولیکول ها را افزایش خواهد داد و موها به صورت ضخیم تری رشد می نمایند.

?